Sokongan Pengguna

Pesananing

Membuat Pesanan

To add products directly into your shopping cart, click on the Shopping cart link in the global navigation. If you have multiple items to enter, click on the Add Multiple Items link. This lets you enter multiple item numbers at a time. You’ll need to have a product catalog or know the item numbers of the products you’re ordering when using this Multiline Form.

Bila anda sedia untuk membeli, klik semak keluar. Masukkan alamat penghantaran dan kaedah pengiriman pilihan anda.

  • Jika anda telah memasukkan alamat penghantaran, ia akan muncul di sini dan anda boleh klik pada alamat ini supaya pesanan anda dihantar di sana.
  • Anda boleh memilih untuk mengambil sendiri pesanan anda di salah sebuah Pusat Khidmat kami.
  • Anda boleh memilih untuk mengambil pesanan anda di salah satu pusat perkhidmatan kami.

Setelah memasukkan maklumat penghantaran, klik Teruskan, dan akan akan dibawa ke Semak Keluar Selamat untuk memasukkan kaedah pembayaran anda. Lebih banyak maklumat lanjut mengenai kaedah pembayaran boleh ditemui di sini.

Setelah memasukkan kaedah pembayaran, klik Teruskan, dan anda boleh menentusahkan seluruh pesanan, termasuk maklumat penghantaran dan pembayaran dalam Pratonton Pesanan. Klik Serah Pesanan, dan pesanan anda akan diserahkan. E-mel pengesahan pesanan akan dihantar kepada anda. Pastikan supaya dicetak satu salinan bagi setiap pesanan untuk rekod anda.

Pesanan Dalam Talian Anda adalah Selamat
  • Maklumat Peribadi Anda adalah Selamat
    Kepuasan dan keselamatan adalah penting bagi kami. Kerana itu kami bersusah payah menjadikan pengalaman beli-belah dalam talian suatu yang menggembirakan, dari pelayaran produk hingga pemesanan item yang pantas dan mudah.

    Anda boleh jadi yakin bila anda membuat pesanan. Amway menggunakan perlindungan maklumat identiti dan peribadi yang canggih untuk memastikan proses transaksi anda benar-benar selamat dan maklumat anda terjamin.

     
  • Perlindungan Kata Laluan
    Untuk mengguna kad kredit yang tersimpan, mula-mula anda mesti log masuk Untuk memberi perlindungan tambahan terhadap penggunaan tidak dibenarkan ke atas kad kredit anda.

    Untuk memastikan privasi dan keselamatan maklumat peribadi, JANGAN beri kata laluan anda kepada orang lain. Jika anda tahu seseorang yang tahu kata laluan anda, ubahkannya segera, dengan pergi ke "Akaun Saya".

     
  • Penyata Privasi
    Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai keselamatan dan privasi, rujuk Penyata Privasi kami.


Untuk bantuan lanjut, sila hubungi kami.

Melihat Sejarah Pesanan

Guna Sejarah Pesanan untuk menyemak pesanan paling terbaru Pesanan paling baru adalah di atas senarai, menunjukkan lima item teratas dalam invois.

  • Pilihan Carian - termasuk carian mengikut nombor pesanan, tarikh pesanan, jenis pesanan, bilangan item, atau status pesanan.
     
  • Status Pesanan "Aktif" - Pesanan telah dibuat.
     
  • Lihat Termaju - membolehkan anda melihat item pesanan tertunda, yang akan ditanda pada invois.
     
  • Butiran Pesanan - menunjukkan anda nombor pesanan, butiran, produk yang dipesan, dan status produk itu.


Untuk bantuan lanjut, sila hubungi kami.

Maklumat Pesanan Tertunda

Kebanyakan masa, produk ada dalam stok dan akan dihantar segera selepas dipesan. Kadangkala, terdapat permintaan tinggi tidak dijangka ke atas sesuatu produk atau kelewatan lain yang akan menyebabkan item itu tiada dalam stok buat sementara waktu. Dalam kes-kes ini, item yang tiada dalam stok akan dipesan tertunda bagi dihantar kepada anda pada kemudian hari. Sebarang item lain pada pesanan yang sama akan dihantar dalam jangka masa biasa, jika stoknya ada.


Pemakluman Pesanan Tertunda

Bila sesuatu item dipesan tertunda, status Pesanan Tertunda (B/O) akan muncul dalam sejarah pesanan atas talian anda bila anda mengunjungi Akaun Saya > Sejarah & Pemulangan Pesanan dan membuka invois itu. Jika anda telah memesan produk lain pada invois yang sama,item dan status Pesanan Tertunda akan muncul pada senarai pek yang anda terima dengan produk lain.

Jika sesuatu produk itu diketahui berada pada Pesanan Tertunda pada masa anda membuat pesanan, status itu akan muncul berwarna merah pada halaman produk dan dalam Troli Beli-Belah anda.


Penghantaran
Sebaik saja item Pesanan Tertunda tersedia untuk penghantaran, ia akan dihantar kepada anda tanpa caj tambahan. Sila benarkan 3-8 hari perniagaan untuk penghantaran sebaik saja ia tersedia.


Pembayaran 
Anda akan dicaj untuk item Pesanan Tertunda.

*Pemberitahuan tentang ketersediaan pesanan tertangguh akan dihantar melalui SMS. Sila pastikan nombor telefon yang baru telah dikemaskinikan dalam rekod kami. Semua pesanan tertangguh yang tidak diambil selepas 180 hari akan dipadamkan secara automatik daripada sistem dan PV/BV (jika ada) akan dilaraskan sewajarnya.